Na pranýř
Deourcy se připravuje na soud se Sinclairem Drydenem a Jackie vypátrá klíčového svědka. Siobhan vyjednává jménem rodiny Mendozových o vyrovnání. Caysenovi nabídne blízký člověk druhou šanci. Jenny se setkává se svým dávno ztraceným nevlastním bratrem.