Mluv, když zuříš
Decourcy se ujímá případu zavražděného policisty a na pomoc si přibere Caysena. Drydenovi se snaží vyřešit problém s Victorií a Rohrovi posílají Benedettu do prvního ročníku na NYU. Siobhan obdrží znepokojivý telefonát.