Vezmi mě domů
Důkazy proti Sinclairu Drydenovi se hromadí a Jackie se pouští do akce. Decourcy se snaží dokázat nevinu Curtise Whitakera a Caysen přistoupí na kompromis. Siobhan dělá pokroky, ale nakonec se setká s neúspěchem.