Program totálního chaosu
Victoria Drydenová uteče z domova a Jackie se ji snaží najít. Caysen usiluje o spravedlnost. Decourcy se v Brooklynu stará o svého otce a Siobhan trpí různými příznaky. Diarmuid chce Jenny pomoci.