Rudá hlava
Patrick vysedává v baru v Las Vegas, kde se dává do hovoru s dívkou Lorelei, která ho párkrát předtím obsluhovala. Přeruší je muž, jehož Patrick okradl o peníze. Začíná honička, ta končí až příjezdem policie.