Malý červený adresář
Patrick Jane je povolán zpět k vyšetřování. Má pracovat s novým týmem na případu mrtvého trenéra z fitness centra. Patrickova šéfová, Teresa Lisbonová, je zatím po jejich posledním případu stále postavena mimo službu.