Enkláva
Nicky najde něco, po čem Russell Tan pátrá, a požádá svou rodinu, aby jí pomohla infiltrovat Enklávu, tajné shromáždění světové elity. Musí se také vypořádat s následky tajemství, které skrývala před Miou.