Shledání
Poté, co Nicky a Henry získají novou stopu, která by je mohla přivést k Mie, snaží se ji najít dřív, než to udělají jednotky Russella Tana. Mei-Li je vystavena zkoušce, když se nedaleko otevře nová restaurace, a Althea se nadále potýká s problémy v práci.