Alchymistka
Nicky pátrá po tajemství obklopující záhadný kámen, který hledá Juliet, zatímco Henry odhalí šokující skutečnost o svém otci. Althea se připravuje na schůzku s investory své aplikace a Dennis dostává ultimátum.