Kong: Ostrov lebek
Nesourodý tým badatelů, vojáků a dobrodruhů prozkoumává tajemný a nebezpečný ostrov v kdesi v Pacifiku, který není zanesen do žádné mapy. Netuší, že vstupují na území bájného Konga.