Žádné závazky
Nová kapitola Sexu ve městě opět sleduje nerozlučné přátelství Carrie, Mirandy a Charlotte na jejich složité životní cestě po padesátce. Čekejte romantiku, humor, staré známé včetně pana Božského a úchvatné kostýmy.