Aukce
Nakladatel Carrii požádá, aby vnesla do své nové knihy trochu naděje, Miranda se snaží znovu objevit jiskru ve vztahu se Stevem a Charlotte zuří, když se Harry vetře do jejího posvátného prostoru... tenisu.