Rozmanitý okruh přátel
Carrie se chce posunout vpřed a setkává se s manhattanskou realitní makléřkou Seemou Patelovou, ale jejich vznikající přátelství může zhatit nevhodná poznámka. Charlotte se chopí příležitosti a na poslední chvíli naplánuje setkání pro LTW.