A pak zničehonic
Na dlouho očekávaném brunchi probírají Carrie, Miranda a Charlotte všechny nové změny ve svých životech, včetně absence blízké osoby. Během natáčení podcastu je Carrie zaskočena osobní otázkou moderátorky pořadu jménem Che Diaz.