Podle mámy nebo nijak
Jesyca chce dobře padnoucí šaty. Duvae chce ve svých šatech vypadat kultivovaně. Sara byla nečekaně požádána o ruku v salonu Kleinfeld a nyní je zpět, aby si vyzkoušela své šaty.