Šokující cena
Michelle chce šaty návrhářky Pniny Tornaiové, jež tvoří jen pro tento salon. Kiki je řecká jižní krasavice, která má ráda výhodnou koupi. Audrey a Randy se snaží uspokojit Lillian.