Syndrom prvních šatů
Kristy chce vypadat jako pirátka. Přestože se Laurin otec nechtěl výběru šatů zúčastnit, rozhodně se nestydí sdílet své nápady. Donna si přijde vyzkoušet své růžové šaty.