Mezi dvěma styly
Bývalá servírka Janine je zvyklá se oblékat svůdně. Chce si ale koupit šaty jako pro princeznu. Celeste myslí jen na druhé. Těhotná nevěsta Christina má obavy z rostoucího těla.