Nepij whisky ve Watergate
Minisérie vypráví skutečný příběh o tom, jak Nixonovi poradci a strůjci Watergate, E. Howard Hunt a G. Gordon Liddy, omylem svrhli prezidentský úřad, který se horlivě snažili chránit.