Vloupání v Beverly Hills
Rok před vypuknutím aféry Watergate jsou E. Howard Hunt a G. Gordon Liddy jsou pověřeni vyšetřováním úniku dokumentů Pentagonu. Sestaví tým Kubánců - veteránů z krize v Zátoce sviní - aby pronikli do kanceláře informátora, psychiatra Daniela Ellsberga.