Spencer se dozvídá, že jeho plány přivést do Las Vegas tým mohou být ohroženy. Ricky je postaven před zásadní rozhodnutí v osobní i profesní rovině. Charlesovo přání se v Miami splní, ale pak toho trochu lituje.