Finále třetí řady. Spencer a Joe obdrží na poslední chvíli pomoc, aby si získali majitele. Ricky má nové plány do budoucna. Jason dostane od Charlese další šanci na vytouženou práci. Reggie udělá v tréninkovém kempu dojem.