Spencer obdrží nečekanou informaci, která ho donutí přehodnotit své priority. Joe přemýšlí, jak nejlépe sdělit zaměstnancům ASM špatné zprávy. Charles je opět Siefertem přehlasován a rozhodne se vzít věci do vlastních rukou.