Vosí hnízdo
Spencer a Joe hledají Andreovu slabinu, zatímco Vernon úzkostlivě očekává novinky. Jasona čeká těžký boj poté, co se pokusí nalákat klienta. Ricky se snaží pochopit svého otce. Charles dostane od Sieferta skvělou nabídku.