Líná sobota
Spencer se pokouší sjednat mír mezi Travisem a kritikem. Charles, který se snaží přizpůsobit své nové roli v týmu, se má stát poslem špatných zpráv. Joe stane tváří v tvář Andremu. Ricky stále netuší, jak naložit se svou budoucností.