Manipulace
Spencer se ve snaze pomoci Vernonovi musí potýkat s vlastní minulostí a Joe učiní trvalý závazek do budoucna. Charles využije svých fotbalových schopností v práci v autosalonu. Ricky vynaloží nemalé peníze na to, aby získal zpátky Bellu.