Je to, jak to je
Charles se rozhodne myslet pro změnu na sebe a Joe vyjednává s Maximem. Poté, co tisk rozmázne Rickyho vedlejší aktivity, musí jít zhrzený hráč s pravdou ven, aby zachránil svou kariéru. Spencer se po konfrontaci s Tracy postaví svým obavám čelem.