Neohnuti, neskloněni, nezlomeni
Arya trénuje. Jorah s Tyrionem narazí na otrokáře. Trystane a Myrcella plánují svou budoucnost. Jaime a Bronn dorazí do cíle. Píseční hadi zaútočí.