Dům černé a bílé
Arya připlouvá do Braavosu. Pod a Brienne se cestou dostávají do problémů. Cersei se obává, zda je pro její dceru v Dornu bezpečno, neboť Ellaria Písek hledá odplatu za Oberynovu smrt. Stannis zkouší Jonovu trpělivost. A rádce testuje zase tu Daenerysinu.