Drozd
Tyrion získá nečekaného spojence. Daario požádá Daenerys, aby mu dovolila dělat to, co umí nejlépe. Jonovo varování ohledně zranitelnosti Zdi nikdo neposlouchá. Brienne si na cestě s Podem určí nový cíl.