Lev a růže
Tyrion podává Jaimemu pomocnou ruku. Joffrey a Margaery pořádají snídani pro hosty. Na Dračím kameni ztrácí Stannis trpělivost s Davosem. Ramsay najde využití pro svého domácího mazlíčka. A Bran na severu za Zdí pochopí, kam musí směřovat jejich kroky.