Kimberly má zlomené srdce a uvažuje o podvádění při zkouškách. Leighton je sužována strachem z toho, že vynechá víkend s Alicií. Bela se musí vypořádat s následky odhalení útoku. Whitney čelí pravdě o Daltonovi.