Kimberly se během vyučování sbližuje s Nicem a Leighton se zdráhá začít pracovat jako dobrovolnice v ženském centru. Bela zkoumá trh nezadaných prostřednictvím seznamovací aplikace a Whitney chce udělat další krok ve svém vztahu s Daltonem.