Kimberly, Bela, Leighton a Whitney jsou studentky prvního ročníku na vysoké škole, kde musí sladit vztahy, mimoškolní aktivity i kulturní šok. Později se dívky vydají na exkluzivní večírek, aby trochu upustily páru.