Potíže s tátou
Hannah podstoupí zkoušku dospělosti díky nečekanému rodinnému problému. Jessa, Ace, Mimi-Rose a Adam zažijí nepříjemné setkání. Marnie učiní během Rayova večírku prohlášení.