Tad a Loreen a Avi a Shanaz
Hannah si užije odpoledne s novou mladičkou kamarádkou. Marnie se pohádá s Desim kvůli penězům. Jessa poradí Shoshanně pár triků týkajících se svádění. Loreen a Ted zažijí poněkud napjatý večer s přáteli Avim a Shanaz.