Blízko
Hannah zpytuje svědomí a dojde ke zvláštnímu zjištění. Další Shoshannin katastrofální pohovor nakonec dopadne pozitivně. Ray se během schůze výboru obyvatel jejich čtvrti pokouší vyřešit problémy s hlukem v okolí. Marnie a Desi se pohádají...