Je to zpátky
Hannah se snaží před rodiči skrýt své obavy z knihy. Marnie je vzrušena zprávou, že Charlie začal úspěšně podnikat, a Adam se seznámí s energickou ženou, která ho donutí jít na rande s její dcerou.