Spolu
Aby se Hannah vyhnula žalobě ze strany nakladatele, musí knihu napsat během jediného dne. Marnie si špatně vyloží Charlieho záměry. Ray učiní kariérní krok a doufá, že tím na Shoshannu udělá dojem.