Špatná kamarádka
Hannah dostane za úkol napsat něco, co jí není příjemné, a spřátelí se s narkomanem z přízemí. Také pořádně zapaří s Elijahem, který odhalí výbušné tajemství. Marnie konečně narazí na umělce Bootha Jonathana.