Další epizoda
O Halloweenu se Rue trápí kvůli Jules a jejímu chování. McKay pochybuje o své budoucnosti v NFL. Po zvláštní noci s McKayem začne Cassie trávit čas s Danielem. Katino podnikání vzkvétá, zatímco od sebe i nadále odhání Ethana.