Chovat se jako táta
První školní den je Rue nadšená z nové kamarádky Jules. Přesto však nedokáže setřást minulost a u Feze se dostane do potíží. Zatímco se Nate snaží dát s Maddy znovu dohromady, stane se posedlý Tylerem, její známostí na jednu noc.