Když si chceš užít v centrální Africe
Berta odjíždí na několik dní za rodinou a posílá k Charliemu svou kamarádku Esmeraldu, která je výborná hospodyně. Takže když se Berta vrátí, je Charlie nešťastný. Alan se dá opět dohromady s Lyndsey, což se vůbec nelíbí bývalému manželovi Chrisovi.