Dá se tady surfovat?
Jake se přestěhuje zpět k Judith a Herbovi poté, co zjistí, že Alan má vztah s matkou jeho nejlepšího kamaráda. Alan se snaží situaci napravit, ale netuší, že ani Jake není tak úplně bez viny. Charlie se rozhodne omezit alkohol...