Čokoňamky aneb umřelo mi štěně
Charlieho a Courtney přestalo bavit být spolu a rozejdou se podáním ruky. Charliemu ale vztah s pohodářskou milenkou chybí. Promítá se to i do jeho práce. Propagace cereálií pro děti nezní radostně a optimisticky, jak by měla...