Skutečné barvy
Do Deadwoodu přijíždějí divadelní impresário Jack Langrishe a Hearstova někdejší kuchařka Lou Marchbanksová. Vrací se také Číňan Wu, o něco více zcivilizovaný, než když odjížděl, čímž se misky vah ve sporu Swearengena s Hearstem nakloní na Alovu stranu.