Neustálé pulzování
Seth Bullock v rámci volební kampaně objíždí široké okolí a Alma se přímo ve městě stává terčem Hearstových střelců. Žena nalezne úkryt ve Swearengenově hospodě. Al si nejdřív vyslechne muže, kterého za ním Hearst vyslal se vzkazem.