Nejsem ten, za koho mě máte
Šifrovaná zpráva doručená kapitánem Turnerem informuje Swearengena o dalším plánovaném krveprolití v Gemu; Hearst později oznámí své záměry přímočařejším způsobem. Proslovy volebních kandidátů nenacházejí mezi občany Deadwoodu příliš sluchu.