Ve druhé půlhodině si Dave domluví své první živé vystoupení, ovšem při té nejhorší příležitosti, jakou si lze představit. Elz zdráhavě přistoupí na to, že mu bude dělat DJe, a Mike ho seznámí s novým způsobem péče o pleť.