Růžový panter znovu zasahuje
Ve čtvrtém filmu z panteří série unikne bývalý šéf inspektora Clouseaua z blázince a hrozí světu zkázou, pokud nebude potrhlý detektiv zneškodněn.
Ve čtvrtém filmu z panteří série unikne bývalý šéf inspektora Clouseaua z blázince a hrozí celému světu zkázou, pokud nebude potrhlý detektiv zneškodněn. A tak řada zemí vyšle své nejlepší zabijáky, aby se o to postarali!